ČITAJ

51 način da pokažete LJUBAV PREMA SEBI

Voleti sebe treba da postane najlakša i najjednostavnija stvar koju radite. Kao disanje – nešto što je automatski i o čemu ne razmišljate, već podrazumevate. U ovom blogu napisala sam 51 način na koji se započinje i razvija ljubav prema sebi. Uživajte!

  1. Postavite sebe na prvo mesto.
  2. Spavajte dovoljno – obezbedite sebi dovoljno sna i odmora.
  3. Povežite se sa pozitivnim i ohrabrujućim ljudima – distancirajte se od onih koji vam unose nervozu i negativnost.
  4. Obezbedite sebi vreme u prirodi, na svežem vazduhu.
  5. Napravite listu stvari koju volite da radite i stvorite vreme za njih. Barem 3h nedeljno.
  6. Čitajte inspirativne knjige ili pogledajte inspirativne i motivišuće videe na YouTube-u.
  7. Trenirajte, vežbajte, trčite, radite jogu. Fizičke aktivnosti su izuzetno povezane sa psihičkim.
  8. Nagradite se. Čak i kada mislite da nemate za šta.
  9. Govorite sebi lepo – vaše reči su moćne. Birajte ih nežno i pažljivo.
  10. Odmor je jako bitan. Nemojte da ga zanemarujete i mislite da ga ne zaslužujete.
  11. Smejte se više – sa prijateljima, uz komediju, gledajući Memo-ve…
  12. Otarasite se svega iz života što vam ne služi. Čišćenje prostora zaista ima isceljujuće dejstvo.
  13. Dišite duboko u kriznim situacijama. I to će proći.
  14. Napravite ciljeve za 2020. – ali i aktivnosti kako ćete ih ostvariti.
  15. U redu je izaći iz zone komfora i uraditi nešto što ne liči na vas.
  16. Radite ono što je najbolje za vas – a ne ono što drugi misle da je najbolje za vas.
  17. Zagrlite se. Neverovatno je kako su ovi zagrljaji jaki.
  18. Zapisujte zahvalnosti koje osećate – fokusirajte se na dobro, a ne na brige.
  19. Verujte u sebe.
  20. Promislite koju hranu konzumirate i šta sve unosite u organizam. I to je ljubav prema sebi!
  21. Unosite dovoljno vode.
  22. Putujte koliko je to u vašoj mogućnosti. Putovanja pune baterije.
  23. Obavežite se na jednu naviku koja će napraviti promenu u vašem životu. Krenite na posao peške, možda će biti teško, ali će ovo prerasti u naviku koju ćete voleti.
  24. Slušajte muziku koja će vas oraspoložiti.
  25. Naučite nešto novo – šivenje, pletenje, kuvanje, pisanje, kik box… smislite!
  26. Uživajte u seksu.
  27. Napišite pozitivne afirmacije i vežbajte ih ispred ogledala. Ovaj alat je magičan!
  28. Dajte sebi kompliment. Pohvalite se!
  29. Volontirajte ili pomozite nekome.
  30. Naučite da kažete NE. To znači reći DA sebi i vremenu za sebe. Ne morate sve da uradite.
  31. Budite uzbuđeni oko nečega, pronađite stvari koje vas raduju baš kao kada ste bili deca.
  32. Počnite da budete iskreni prema sebi. Šta vas je kočilo do sada? Od čega se krijete?
  33. Izgovorite kako se osećate. Plačite. Vrištite. Neka sve izađe napolje.
  34. Stvarno je vreme da odete na masaži i počnete da uživate u njoj.
  35. Živite SADA, a ne juče i sutra. SADA ste ovde.
  36. Nemojte da dopustite da vaše ideje umiru. Posvetite im vreme i pravite male korake do njihovog ostvarenja.
  37. Otići na terapiju nije bolest. Vaše misli zaslužuju negu baš kao i vaše telo. Nije pogrešno pronaći terapeuta koji će vam pomoći da radite na sebi.
  38. Oprostite sebi. 
  39. Šta su male stvari kojima se radujete? Meni su kada pronađem nove izvođače i pesme, kada pronađem materijal koji nisam mogla ni da zamislim, kada se našminkam… ima ih toliko.
  40. Razgovarajte o svojim probleima, nemojte da ih krijete. Prvi korak u rešavanju problema je da prihvatite da ga imate, a onda možete da tražite rešenje za njega.
  41. Plešite!
  42. Isključite se sa društvenih mreža na nekoliko sati svakog dana. Razmislite koliko vremena trošite na njih i da li vam je to korisno.
  43. Razmislite koje reči koristite. Ja sam izbacila reči koje mi se ne dopadaju iz svakodnevne upotrebe.
  44. Šta vas čini da se osećate lepo? Nova frizura, šminka, osećaj nakon treninga, joga, meditacija, pedikir, mazanje kreme,… Uradite to.
  45. Izvedite sebe na dejt – u bioskop, restoran, šetnju, šoping. Dopustite da budete sami.
  46. Osmislite rituale u kojima ćete uživati. Jutarnje, večernje, popodnevne. Radite ih zbog sebe – a ne sa mišlju da će vam odužimati vreme.
  47. Maštajte.
  48. Pišite jutarnje stranice. 3 strane teksta o bilo čemu su prava mentalna higijena i tuširanje misli.
  49. Zauzmi se za sebe.
  50. Dajte sebi dozvolu da: volite, odrastete, budete voljeni, imate hrabrosti,…
  51. Stavite sebe na prvo mesto. Nije sebično već neophodno. Ovo je jako bitna stavka pa je morala dva puta da se nađe u tekstu.

 

Pisano sa puno ljubavi, posvećeno meni i svima vama.

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply